Minciuna

"Nu sunt suparat  pentru ca m-ai mintit.Sunt suparat pentru ca de acum inainte nu te mai pot crede."

Mintim atat de des... incat ajungem uneori sa ne intrebam pe noi insine care mai e adevarul.Se mai intampla sa gresesti ,odata de doua ori ,insa cand continui sa minti nu mai este o greseala , este o alegere.Unii spun ca baietii mint mai mult decat fetele, altii ca fetele mai mult,nu sunt in masura sa spun cine minte mai mult, insa pot sa spun ca am fost mintita  mai mult decat am mintit.
 Oamenii spun: a trebuit sa mint , am fost nevoit , n-am avut alta portita de scapare ; refuz cu tarie sa cred ca nu era alta solutie .Adevarul este dureros si greu de acceptat dar mai bine sa te raneasca cineva cu adevarul decat sa te faca sa te simti bine cu o minciuna.
Nu realizam ca inainte de a-i minti pe ceilalti , ne mintim pe noi insine mai presus de toate.
Toata lumea stie ca minciuna are picioare scurte si mai devreme sau mai tarziu tot ce ai construit pe baza unei minciuni se va destrama inevitabil.
Oare de ce mintim persoanele dragi?De ce pretindem ca iubim  pe cineva sau ceva  cand inima noastra e cu totul in alta parte?Chiar nu putem castiga pe cineva altfel decat prin minciuna?De ce sa-i spunem vorbe dulci doar ca sa ne atingem  un scop sau ca sa fim  "smecheri"?Minciuna e ceva care face parte din rutina zilnica , unii se hranesc din ea si chiar se considera fericiti , se mint clar! Facem sa sufere oamenii care nu merita , pentru ce?Pentru a distruge prietenii , relatii de lunga durata , pentru a ne razbuna sau pentru a ne atinge capriciile noastre prostesti...
Relatiile bazate pe sinceritate sunt cele care dureaza..cele care nu se clintesc iniferent de cat de puternice sunt greutatile prin care trec.
Suntem satui pana peste cap de minciuni si promisiuni false , vrem fapte nu vorbe desarte..

Comentarii

  1. https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=F6YiEICivGA#t=28

    RăspundețiȘtergere
  2. Melodia se potriveste perfect:*!(Imi cer scuze ca am raspuns asa de tarziu, de abia acum am vazut:D)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

De ce să nu fii profesor în Romania?:)

Ne despărțim, îți las ție amintirile.

Iubirea la 18 ani