O mare familie...SALVATI COPIII

Consider ca aici am invatat in cateva luni , lucruri pe care nu am reusit sa le invat la scoala in 10 ani si pentru asta le multumesc tuturor.
E minunat sa vezi ca timpul tau nu se iroseste , ca faci ceva constructiv ,sa vezi ca acelui copil ii este mai bine si pe undeva pe acolo ai pus si tu un umar de ajutor.Sa fii voluntar este poate ca unul dintre cele mai minunate lucruri ,este gratuit si totusi lumea nu se inghesuie...
Uiti de griji , uiti ca trebuie sa faci aia si aia , pur si simplu ,  uiti de tot.
Eu cred ca a fi voluntar inseamna a pune interesul celuilalt pe primul loc si nu al tau .Poti fi voluntar cu adevarat doar atunci cand nu te mai gandesti la tine , aici suntem noi , nu existi tu.Sa pui mai presus de capriciile, nevoile si problemele tale pe cele ale persoanei de langa tine.
Ajutandu-i pe altii te ajuti si pe tine automat...
Fiti voluntari , e cel mai bun sfat pe care vi-l pot oferi.De pierdut nu aveti nimic , nici macar timpul nu il pierdeti deoarece pentru ora petrecuta ajutandu-i pe ceilalti  castigati lucruri care va vor fi de folos o viata.
Sa fim buni , sa fim generosi , solidari si saritori la necazul aproapelui , doar astfel vom forma o comunitate puternica , o constructie pe ai carui piloni se sprijina onestitatea si bunatatea  va dainui vesnic!

Comentarii

  1. Bravo!Frumos.Daca toti ar fi ca tine..poate am incepe si noi,romanii,sa fim mai apreciati de straini care ne cred o tara de lenesi,egoisti si hoti.Asa este?!Poate..Dar trebuie sa schimbam asta...Felicitari pt. determinare Ana.Tot asa.


    RăspundețiȘtergere
  2. Va multumesc frumos!Nu va cunosc insa sunt sigura ca sunteti o persoana minunata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite vezi...tocmai de asta esti iubita de toti, nu deranjezi pe nimeni,ajuti pe oricine si vorbesti frumos cu toata lumea.Scuze nu mi-am dat seama ca nu iti apare cine sunt.Nu sunt eu asa minunata, dar ma cunosti cu siguranta. :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

De ce să nu fii profesor în Romania?:)

Iubirea la 18 ani

Ne despărțim, îți las ție amintirile.