Fericirea mea nu poartă nume de mașini scumpe


Fericirea mea nu poartă nume de mașini scumpe, e prea ocupată să poarte numele persoanelor pe care le iubesc. Fericirea mea nu caută prețuri pentru că ea vede dincolo de etichete. Fericirea mea e mare, dar vine din lucruri mici. Nu-mi voi găsi niciodată liniștea într-o casă gălăcioasă, cu atât mai mult fericirea, a amuțit iubirea. Fericirea mea poartă numele lui când îl rostește pe-al meu. Fericirea mea e asemenea fericirii unui copil mic: adorm instantaneu în brațele celor pe care-i iubesc, mă ascund acolo când lumea e rea, iar prințul mă salvează în fiecare vis de dragonul cel rău, pentru că eu sunt prințeșa lui. Fericirea mea sunt oamenii care mi-au promis că nu pleacă niciodată și au rămas. Fericirea mea sunt vorbele bunicii: " vezi  că ai o plasă în cameră de la Moș Nicolae". Sau vorbele prietenei mele: "nu e mare, dar e din suflet" (și sufletul ei e imens). Fericirea mea e îmbrățișarea lui care mi-e casă, iar el nu știe, sau nu vrea să accepte momentan. Fericirea mea nu înseamnă cadouri sub brad daca n-are cine să le pună acolo. Fericirea mai înseamnă și zâmbetul din privirea omului pe care l-ai ajutat sau speranța Crăciunului învelită în magie și nu în ciocolată :)) Fericirea mea sunt oamenii buni. Fericirea mea e speranța că bunătatea mai are speranță. Fericire e când îmi aștept mama acasă de Crăciun. Fericire e când mi s-au îndeplinit rugăciuni.   Fericire e și sănătatea, uneori chiar și absența ei, în prezența înțelepciunii. Fericire e să îi știu eu bine pe toți ai mei ca să le pot spune în fiecare zi cât de mult îi iubesc. Fericire e dacă cineva simte ceva din ce am scris aici, pentru că toate se întâmplă, dar nimic la întâmplare.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce să nu fii profesor în Romania?:)

Iubirea la 18 ani

Ne despărțim, îți las ție amintirile.