Mereu ne întoarcem la ceea ce iubim .

În dimineaţa asta am realizat ceva. Nu ştiu dacă e prea devreme sau prea târziu, dar ştiu cu siguranţă că e adevărat. Am realizat că  indiferent de cât de departe am pleca, mereu ne întoarcem la ceea ce iubim.
Mereu !
Chiar dacă picioarele ne duc la 1000 de km distanţă de persoanele pe care le iubim, sufletul nostru rămâne nemişcat. Distanţa nu ajută, iubirea e prea puternică să ţină cont de distanţă. Chiar dacă  reuşim pentru o perioadă să ne distanţăm , mai devreme sau mai târziu ne vom întoarce la ceea ce iubim.
Poate că nu ştim ce carieră să urmăm, nu ştim cum va arăta  viitorul, nu ştim şi nu înţelegem multe lucruri, dar mereu ştim ce iubim. Ştim pentru că face parte din noi, din sufletul nostru .
Şi  dacă ne-am asculta sufletul pentru câteva secunde, poate am reuşi să fim şi fizic lângă ceea ce iubim , nu doar sufleteşte.
E  în zadar să pleci de lângă ceea ce iubeşti doar ca să uiţi, oricum ...

mereu ne întoarcem la ceea ce IUBIM !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce să nu fii profesor în Romania?:)

Iubirea la 18 ani

Ne despărțim, îți las ție amintirile.