La aproape 18 ani ai mei, te-aş sfătui să...

1...să nu renunţi niciodată la visele tale, la amintiri, la ceea ce iubeşti, la convingeri, la urma urmei e tot ceea ce-ţi rămâne.

2...să nu trăieşti cu valorile impuse de alţii De multe ori când ne dorim să facem ceva, cineva vine şi spune : o să te faci de râs, e o prostie, eşti nebun/ă . Nu are dreptate, dacă cineva îţi spune că ceea ce vrei să-i faci cadou iubitului sau mamei tale e o tâmpenie, nu e adevărat. Poate că acel cineva nu înţelege sau nu e capabil să facă aşa ceva, indiferent de părerea celor din jur, fă exact ceea ce simţi , foarte puţini mai fac asta.

3...să ai cât mai puţine aşteptări cu putinţă de la cei din jur. Indiferent de cât vei suferi pentru anumite persoane, se va găsi măcar una să spună că în data de 19.06.1996 nu ai fost acolo să o ajuţi, asta probabil pentru că tu erai  în spital, sau aveai şi tu o problemă

4...să nu aştepţi ca cineva să te ajute să fii fericit. Am întâlnit o grămadă de oameni care mi-au spus ca vor complota la fericirea mea, şi că personal vor face tot ceea ce le stă in putinţă ca visul meu să devină realitate. Într-o zi, ce să vezi, mă trezesc pe dinafară, toată lumea uitase totul. Nu vă aşteptaţi ca  unii să facă ceea ce şi spun, sunt persoane a căror fericire este pe primul loc in viaţa lor , sunt total de acord , nu-i învinovăţesc. Însă daca nu-i poţi face bine unui om, nu-i fă nici rau. Dacă încă îţi mai pasă de oamenii de lângă tine, dacă nu eşti prea ocupat cu visul tău şi mai ai timp să-i ajuţi pe ceilalţi, dacă nu eşti insensibil şi egoist, să nu te schimbi niciodată, să rămâi veşnic aşa, eşti o persoană minunată !

5...să continui să crezi în iubire adevărată, în relaţii serioase şi băieţi/fete drăguţe, există! Şi nu, nu eşti de modă veche dacă nu eşti o persoană materialistă, dacă  pentru tine interiorul e mai important de cât exteriorul , dacă tu crezi că iubirea schimbă oamenii, face minuni şi învinge totul ! 

 Nu spun să ma asculţi, însă dacă vrei să înveţi ceva şi de la mine, găseşti ce. Nu am multă experinenţă de viaţă, însă la  aproape 18 ani ai mei, sunt lucruri pe care personal nu aş fi vrut să le trăiesc pe pielea mea. În pofida tuturor lucrurilor, eu cred în iubire, în bunătate, în adevăratele valori! Cred şi nu renunţ la visul meu de a schimba lumea, care sper că este şi al tău !

Ce-ai alege intre a pierde toate amintirile pe care le ai pana acum sau a fi incapabil sa iti mai faci amintiri de acum inainte?

Comentarii

  1. Eu as alege sa pierd toate amintirile de pana acum si m-as concentra pe viitor, pana la urma trecutul e trecut... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate Razvan , trecutu-i trecut ! Mi se pare oricum un act de curaj, stii cateodata amintirea unei persoane dragi sau a unui moment frumos, te face sa continui sau datorita amintirii poti sa retraiesti bucuria acelui moment :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

De ce să nu fii profesor în Romania?:)

Iubirea la 18 ani

Ne despărțim, îți las ție amintirile.