Crăciun Fericiți :)



Pe când eram micuța voiam întotdeauna cel mai mare brad lume, doar pentru a mă ridica cineva în brațe și a-i pune steluța din vârf.
Acum, sunt mare și aș da orice brad din lume pentru o seară de Ajun cu întreaga familie. 
Cred că mi-a furat cineva Crăciunul. 
Știu că este despre Dumnezeu și Dumnezeu este suficient, dar mi-e dor să vină toți acasă de Crăciun. 
Măcar de Crăciun să fim împreună. 
Am înțeles că nu este despre cadouri și nici despre brazi. 
Este despre oameni. 
Crăciunul meu este familia mea. 
Crăciunul meu nu există fără oamenii pe care îi iubesc. 
Aș fi zis că mi-aș fi dorit să ningă, dar mi-aș fi dorit mai mult să vină mama acasă. 
Vă rog să vă bucurați și să iertați. 
Să-i iertați pe cei ce nu și-au cerut niciodată iertare și să vă iertați pe voi.
Să vă bucurați pentru bucuria celor din jur. 
Să fiți sinceri și să le spuneți celor pe care îi iubiți cât de tare.
Să aveți speranță mai mult ca oricând. 
Știu,de  când eram un omuleț că minunile de Crăciun există, pentru că Dumnezeu există, iar dacă cineva mi-a furat Crăciunul, îl rog să mi-l dea înapoi. Aș vrea să-l primesc cadou în noaptea de Ajun.

                                                               

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce să nu fii profesor în Romania?:)

Iubirea la 18 ani

Ne despărțim, îți las ție amintirile.