La multi ani, Julia! (18 motive pentru care îţi mulţumesc la împlinirea celor 18 ani)


Astăzi este o zi speciala, pentru o prietenă la fel de specială! Una dintre cele mai importante zile din începutul aventurii noaste prin viaţă ,zic eu, împlinirea celor 18 ani! Julia, deja ştii tot ce îţi doresc, însă esenţa ar fi să nu renunţi niociodată la CREDINŢĂ, la VISELE tale(pentru ca dacă renunţi ,visele pier), şi la IUBIRE, care cucereşte totul şi fără de care viaţa ar fi ,de fapt nu ar fi viaţă!
Pentru că faci 18 ani, eu o să încerc să mă rezum la 18 motive pentru care îţi MULŢUMESC :
  • pentru BUNĂTATE
  • pentru SINCERITATE
  • fiindcă eşti cu mine la RĂU şi la BINE
  • pentru că EXIŞTI
  • pentru FERICIRE
  • pentru INIMA DE AUR ce o ai
  • pentru că îmi umpli viaţa de SPERANŢĂ şi BUCURIE
  • pentru că dacă nu mă poţi ajuta te aşezi lângă mine şi plângi
  • pentru că mă ASCULŢI
  • pentru că VISĂM ÎMPREUNĂ
  • pentru ca m-ai învăţat ce este RĂBDAREA
  • pentru că mai sunt oameni ca tine
  • pentru zilele în care mi-ai fost ALĂTURI
  • pentru că mă ÎNŢELEGI
  • pentru  că faci parte din viaţa mea fie că este pentru un motiv,un sezon sau o viaţă!
  • pentru că mă faci să ZÂMBESC
  • pentru ca de fiecare dată când cineva îmi spune convins că prietenia adevarată nu există, eu îi arăt contrariul pentru că te am pe tine! 
Aici e un filmuleţ care vorbeşte de la sine : https://www.youtube.com/watch?v=6IEvXhbQYDo !



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce să nu fii profesor în Romania?:)

Iubirea la 18 ani

Ne despărțim, îți las ție amintirile.