Îmi e dor și doare

Dacă a reușit cineva să închidă ochii și să doarmă când îi era dor, să-mi spună și mie cum, plătesc oricât. 
Dacă nu e dor ală care nu doare, atunci it hurts like hell, and  it bleeds...also like hell.
Dacă cineva știe cum te descurci cu dorul, să mă învețe și pe mine.
Dacă poți să uiți amintiri ce dor, dacă poți să uiți oameni ce te-au uitat și dacă poți să nu mai speri când n-a mai rămas nimic de sperat, vă rog, spuneți-mi și mie cum.
Dacă în timp nu o să mai doară, de ce acum doare atât de tare?
De ce ne atașăm de oameni care pleacă?
De ce pleacă oamenii care au promis că rămân?
De ce atunci când închizi ochii îți e și mai dor și nimănui nu îi pasă?
De ce nu am învățat să accept ce nu pot schimba...și de ce rănim. Rănim ce iubim, rănim ce ne iubește. Adormim singuri și strângem la piept o pernă.

             

                                            only know you love her when you let her go
                                                   

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce să nu fii profesor în Romania?:)

Iubirea la 18 ani

Ne despărțim, îți las ție amintirile.