"Te doare?" "Nu mai mult ca pe Hristos!"

În lume necazuri veți avea, dar îndrazniți căci Eu am biruit lumea!

          Așa sună promisiunea fericirii, speranța iubirii și puterea celor fără de putere. E bine că mai avem sărbători, măcar așa unii dintre noi facem curat și în suflete, nu doar în case. Nimic mai presus de Înviere, nimic mai puternic, mai spiritual, înfloritor și primăvăratic. În această primăvară a sufletului meu te iert, chiar dacă afară plouă și e întuneric; eu caut lumina. Mesajul meu pentru voi, este mesajul meu pentru mine: mă iert și te iert, pentru că nu mai vreau să port în sufletul meu răutate, nopți nedormite, lacrimi neșterse și zâmbete uitate. Te iert pentru că sper că n-ai știut ce faci, pentru că și pe mine mă iartă cineva, în fața căruia am greșit mai mult decât mi-ai greșit tu mie. Mă iert și pe mine, pentru că nu am plecat niciodată la timp, și am rămas mereu acolo unde nu eram nici  chemată. Pentru că, în naivitatea mea speram în schimbarea oamenilor, pentru că am crezut că un om are puterea să schimbe un alt om, doar pentru simplul fapt că-l iubește. Iubirea schimbă, doar atunci când este din ambele părți. 
Îmi plăcea să cred că de oamenii de care ne despărțim, totuși cumva  rămânem nedespărțiți, și dacă e cineva cu care am dori să petrecem o sărbătoare, îl putem purta în suflet. Dar îmi place, în același timp, să nu mai trăiesc în minciună. Așa că, dacă ne urăm sărbatori fericite alături de cei dragi, așa să fie. Pentru că o persoana căreia îi ești dragă, și ea e dragul sau draga ta, va fi unde trebuie. Pentru că nimeni din lumea asta nu te va suna să-ți spună "Paște fericit alături de cei dragi", când el e dragul tău și nu e lângă tine. Pentru că despre asta sunt sărbătorile: despre oamenii care contează și pentru care contezi, oameni care ar face orice pentru tine. Te iert, și mă iert. Și aleg să mă bucur cu cei dragi,pentru că e mai bine să te bucuri de ce ai .

Paște Luminat, alături de cei dragi, pe bune!
...și pentru ca orice  s-ar întâmpla nu ne poate durea mai mult decât pe Hristos!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce să nu fii profesor în Romania?:)

Iubirea la 18 ani

Ne despărțim, îți las ție amintirile.