365 de ZILE. 365 de ŞANŞE.

365 de zile, 365 de şanse, sună......magic ! Finalul e mereu  prilej pentru  alt început, un prilej pentru a pune în balanţă ce ai câştigat, ce ai pierdut, câtă iubire ai primit, sau mai bine zis câtă nu ai primit. Acum, în ultima zi din an aș vrea să acord câteva mulțumiri speciale, vouă tuturor pentru ceea ce sunteți și însemnați pentru mine, și nu în ultimul rând lui, care probabil nu va citi niciodată ceea ce am scris eu aici :
" Dragul meu, îți mulțumesc ca m-ai iubit, sau poate măcar ai încercat, tu știi. Îți mulțumesc ca m-ai făcut fericita până la cer, și apoi mi-ai dar drumul brusc, ca să învăț totuși și cum e să cazi într-o relație. Îți mulțumesc că ai spus că îți pasă de mine, și cu toate astea nu am primit nici măcar un mesaj  cu: ce faci, ești bine?, tu știind că nu  sunt deloc bine. Poate asta înseamnă în final să ți pese, cine știe, societatea e în continuă schimbare. Poate să-ți pese înseamnă să știi că persoana pe care o iubești  plânge, se topește de dor , are nevoie de tine, și tu o ignori, poate  asta înseamnă...Îți mulțumesc că m-ai lăsat când aveam cea mai mare nevoie de tine, și că mi-ai înșelat așteptările, mi-ai distrus visele și planurile, macar daca o singură lacrimă de a mea nu ar fi fost în zadar... nu aș fi regretat astăzi! În același timp îți mulțumesc și pentru că m-ai făcut fericită, atât cât a fost, și la final de an, îți spun sincer că mi-e dor de zambetul ala tâmpit care de-abia aștepta să te strângă în brațe de la 100 de km. În fine s-au dus toate, odată cu 2015, așadar dragule, sper că dincolo de toată imaturitatea mea, copilăriile , dubiile și incertitudinea, o să-ți amintești că cineva te-a iubit sincer :) "
 
Întorcându-mă puţin în timp, pot spune că a fost cu siguranţă cel mai frumos an din viaţa mea; spun asta datorită  celor 19 ani pe care i-am împlinit, datorită oamenilor minunaţi întâlniţi, experienţelor ce m-au format ,datorită Crăciunului,  iubirii primite, viselor îndeplinite, dorinţelor realizate, speranţei, iubirii şi miracolelor. Îmi place să mă consider un om binecuvântat, şi ştiu că sunt, cu toţii suntem, doar că uneori uităm. Spun asta pentru că cel mai important motiv pentru care declar anul acesta frumos, se datorează lui Dumnezeu; fără de care  niciun final, nu poate fi un nou început. Sunt binecuvantată cu aşa familie şi prieteni, sunt binecuvântată  pentru că am realizat că ei sunt adevărata comoară a vieţii.
  Dacă încerc să fac un bilanţ, lucrurile frumoase întâmplate în acest an, sunt cu siguranţă mai multe decât cele mai puţin frumoase. Însă cele mai puţin frumoase, lasă urme mai adânci în sufletul nostru şi  se întipăresc adânc acolo, fără ca măcar timpul să le poată şterge,  face doar  ca amintirea lor să doară mai puţin. Anul acesta a fost decisiv, pentru că am învăţat într-adevăr ce înseamnă să pierzi oamenii dragi ţie, oamenii  pe care îi iubeşti, si pe care ţii doreai măcar încă un an lângă tine, dacă  mai mult nu e posibil. Am învăţat cum e viaţa, şi nu, nu  e deloc uşoară. Am învăţat că trebuie să speri la ceea ce e mai bine, dar în acelaşi timp să fii pregătit şi pentru ce mai rău, pentru că uneori  se mai  întâmplă. Însă timpul, nu e cel mai bun aliat, nu al meu cel puţin, timpul ucide, fură şi răpeşte tot ce ai mai scump pe lume, exact atunci când ai cea mai mare nevoie.  Oricum pe oamenii pe care îi iubeşti cu adevărat, nu îi pierzi niciodată, pentru că ei rămân veşnic în sufletul tău! Acum însă e  tarziu pentru regrete, şi în plus  nu e  nici  momentul să intrăm cu ele în noul an. E prea tarziu pentru regrete, dar nu e tarziu pentru păreri de rău. Poate că... toate  dezamăgirile în dragoste, au fost modul lui Dumnezeu de a-ţi arata ca el/ea nu este cel/cea potrivit/a pentru tine. Toate greutăţile au fost modul Lui de a te face pe tine mai puternic, toate greşelile pentru a  învăţa din ele, pierderile pentru a ştii data viitoare să apreciem totul la timp, suflerinţa pentru a aprecia bucuria, pentru că dacă nu ştii ce înseamna tristetea  nu ştii nici să recunoşti fericirea, şi în timp ce scriu toate acestea sunt mai mult de cât sigură că toate se întâmplă, dar nimic nu e la intâmplare. Şi poate că daca ai pierdut ceva înseamnă ca nu-ţi trebuia, iar dacă iţi trebuie Dumnezeu va face în aşa fel ca acel lucru să ajungă din nou la tine, mai devreme sau mai târziu. E bine să nu uităm, că indiferent  de ce se întâmplă, toate se rezolvă.
Regrete, temeri, răutăti, vise spulberate, dezămagiri, amăgiri, promisiuni încălcate, inimi rănite, lacrimi, supărari,minciuni, egoism, lasa-le pe toate anului 2015

.  Acum însă, e timpul pentru speranţă, iubire, credinţă, alte vise, alte iubiri, lacrimi de fericire, bucurie, curaj, promisiuni îndeplinite şi răbdare. Îţi doresc ca în anul nou să găseşti puterea şi speranţa  să poţi să o iei mereu de la capăt, indiferent de cât de greu ar fi şi  indiferent de cât de imposibil ar părea!
 La urma urmei, speranta, iubirea si credinţa sunt tot ceea ce ce contează! De credinţă, iubire şi speranţă are nevoie un suflet pentru a avea : "UN AN NOU FERICIT! " 

Comentarii

  1. 1. Pentru orice lucru este o clipă prielnică şi vreme pentru orice îndeletnicire de sub cer.
    2. Vreme este să te naşti şi vreme să mori; vreme este să sădeşti şi vreme să smulgi ceea ce ai sădit.
    3. Vreme este să răneşti şi vreme să tămăduieşti; vreme este să dărâmi şi vreme să zideşti.
    4. Vreme este să plângi şi vreme să râzi; vreme este să jeleşti şi vreme să dănţuieşti.
    5. Vreme este să arunci pietre şi vreme să le strângi; vreme este să îmbrăţişezi şi vreme este să fugi de îmbrăţişare.
    6. Vreme este să agoniseşti şi vreme să prăpădeşti; vreme este să păstrezi şi vreme să arunci.
    7. Vreme este să rupi şi vreme să coşi; vreme este să taci şi vreme să grăieşti.
    8. Vreme este să iubeşti şi vreme să urăşti. Este vreme de război şi vreme de pace. (Eclesistul capitolul 3)

    RăspundețiȘtergere
  2. E minunat, tot ceea ce spui, felul în care o spui. M-ai făcut să plâng. Incredibil cum într-o persoană poate exista atât de multă inocență și atât de multă maturitate în același timp. E minunat, tu ești minunată și mă bucur că am avut prilejul să te cunosc.

    RăspundețiȘtergere
  3. E minunat, tot ceea ce spui, felul în care o spui. M-ai făcut să plâng. Incredibil cum într-o persoană poate exista atât de multă inocență și atât de multă maturitate în același timp. E minunat, tu ești minunată și mă bucur că am avut prilejul să te cunosc.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

De ce să nu fii profesor în Romania?:)

Iubirea la 18 ani

Ne despărțim, îți las ție amintirile.