Mesajul pe care nu am avut niciodata curajul sa i-l trimit

             Din vina ta (sau a mea)  am invatat cum sa urasc si sa iubesc pe cineva in acelasi timp.
             De ce tin la tine nu mai are rost sa insir. Insa te urasc  pentru ca nu tii la mine in aceeasi masuri in care tin eu la tine. Te urasc ca te gandesti la mine doar cand iti aduc eu aminte ca exist si eu ma gandesc non-stop. Te urasc pentru ca ma bagi in seama doar cand eu te bag. Te urasc pentru toate sperantele pe care cred ca intentionat mi le-ai dat ca mai apoi sa ma distrugi odata cu ele. Pentru ca ma ignori, pentru ca ma ranesti  si apoi te intorci ca si cum nu m-ai  fi ranit niciodata si chiar pretinzi ca eu sunt cea care ti-a gresit.Dar nu asta conteaza. Conteaza doar ca te-as primi cu bratele deschise chiar in secunda asta, sper doar ca tu nu le ai inchise. Te-as primi cu ele deschise pentru ca m-ai facut asa fericita,chiar in momentul asta zambesc datorita tie. Mi-ai aratat ca-ti pasa catusi de putin de mine, dar nimeni nu intelege ca pentru mine nu conteaza cat, conteaza doar ca ai aratat,imi e de ajuns. Ma bucur ca te-ai uitat la mine cum numai tu stii si cum numai eu observ. Poate nu o sa trecem peste nimic impreuna, dar atata timp cat umbra mea dainuie pe pamant va fi mereu in spatele tau, sa nu te indoiesti niciodata. Poate nu iti pot cumpara masina viselor tale, insa tot ceea ce-ti pot oferi nu se cumpara nici macar cu toti banii din lume.
             Promit ca daca ai rabdare sa ma accepti  si curaj sa ma intelegi, nu te voi parasi niciodata....cel putin nu sufleteste.

I'd still miss you baby...
Ma multumesc sa fim prieteni, de cat sa-ti pierd de tot urma...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce să nu fii profesor în Romania?:)

Iubirea la 18 ani

Ne despărțim, îți las ție amintirile.