Consiuliul Naţional al Elevilor- Adunarea Generală


                                                                                                                                                                         Anul acesta nu am scris nimic  pentru că aşteptam un eveniment de top, o întâmplare ce merită să fie povestită,o întâmplare demnă să ajungă la urechile şi sufletele tuturor.
      O să vă povestesc în câteva cuvinte despre Adunarea Generală a Consiliului Naţional al Elevilor,o să încerc să vă transmit  aproape cu exactitate ceea ce a însemnat pentru mine,dar ştiţi prea bine că întotdeauna sufletul are sentimente pe care cuvintele nu le pot transmite,sunt prea mici!
      A fost printre puţinele dăţi din viaţa mea, unde în cadrul unei activităţi cu un număr aşa  mare de persoane , m-am simţit ca  fiind membrul principal al familiei.
      A fost o atmosferă de care nu te poţi desprinde nici după ce ai ajuns acasă!
      Nu puţine au fost momentele în care inima îţi tresărea şi exploda de fericire, cei care aţi participat ştiţi mai bine!
      Am învăţat nenumarate lucruri,am cunoscut suflete minunate,pe care sper că le voi revedea cât de curând.Ţin să vă împărtăşesc şi vouă ceea ce am invăţat, pentru că mie una o să-mi fie temelie pentru lucrurile ce urmează să le construiesc.Din discursul unuia dintre candidaţi am reţinut şi m-au impresionat următoarele cuvinte:"Trebuie să avem incredere între noi, ca să le inspiram incredere şi celor din jurul nostru",câtă dreptate, nimic de adăugat!  Altcineva spunea :"Nu renunţaţi  la visul de a schimba lumea",superb! Şi eu aş mai spune să nu renunţati la nici un vis de al vostru,candva o să regretaţi....
    Ca o concluzie aş zice aşa:suntem tineri, avem obligaţia de a fi curajosi! Avem obligaţia de a lupta, de a nu renunţa, diferenţa dintre cel care pierde şi cel care câştigă este momentul în care renunţă!Haideţi să fim nişte campioni, să nu renunţăm nici măcar atunci când se pare că nu mai exista nicio şansă de reuşită!
 " Un lider trebuie întotdeauna să dea, nu să aştepte să primească." Ministrul Educaţiei Naţionale  dl. Remus Pricopie.
        Pe această cale vă mulţumesc! Vă mulţumesc vouă celor ce aţi făcut ca această adunare să fie posibilă,celor ce citiţi, fostului BEx, actualui BEx, coordonatorilor, CJE Braşov,CNE,MEN,tuturor CJE-urilor, şi vă doresc ca tot ceea ce vă propuneti  să realizaţi spre binele comunitaţii în care trăiţi  să devină realitate!
    Sunt mandră  de voi, de CNE, de România, sunt mândră ca am participat şi că am avut şanşa să vă cunosc!Din partea mea tot respectul, toată aprecierea şi tot sprijinul!
Vă îndemn pe voi , cei care nu ştiţi încă de CSE, CJE,CRE,CNE, să întrebaţi, să vă documentaţi şi să vă implicaţi!
Să nu uit, eşti CNE-ist dacă poţi să stai la o şedinţă minim 10 ore!

Ceea ce am scris , nu e o poveste, e de povestit!Familia CNE există şi e mai unită ca niciodata!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce să nu fii profesor în Romania?:)

Iubirea la 18 ani

Ne despărțim, îți las ție amintirile.